Tuesday 14 February 2012

90'larda kitsch olmak

90lar saç ve kıyafet modasından bir seçki başlığını atmamdaki yegane sebep özlemimi giderici manipülatif bir yanılsama yaratmak sadece. tiplerin komikliği ve yüzlerindeki şaşkın ifadenin de tuhaf bir yanı yok. sadece dönem hakkında biraz fikir vermek amaç. efendim örneğin puantiyelerin geri dönüşü tesadüf değil. bakınız ne kadar da hoş. annemciğime de pek yakışmış.. bu arada dişleri daha önce dökülmüş olan yani sağdaki ben oluyorum. görüldüğü üzere sadece aynı genetik kodu paylaştığı halde tektipleştirilen pek çok talihsiz insanın aksine bizimkilerin giyim konusunda bu tektipleşmeye karşı gösterdiği hassasiyetten burada huzurlarınızda tekrar övgüyle söz etmek isterim.. her ne kadar kitchleşme konusunda fevkalade yerinde bir örnek de olsa yine de gurur duyuyorum!! şimdiden özledim sizi...

No comments:

Post a Comment